Narrow your search

Library

UGent (247)

UNamur (247)

KU Leuven (194)

UCLouvain (176)

UAntwerpen (160)

ULB (98)

ULiège (98)

Odisee (83)

VUB (80)

UCLL (68)

More...

Resource type

book (230)

periodical (18)

audio (4)

object (2)

dissertation (1)

More...

Language

English (90)

French (60)

Dutch (55)

German (30)

Undetermined (5)

More...

Year
From To Submit

2022 (1)

2020 (1)

2019 (1)

2014 (2)

2013 (3)

More...
Listing 1 - 10 of 247 << page
of 25
>>
Sort by

Book
The Threshold level for modern language learning in schools
Authors: ---
ISBN: 0582557003 9780582557000 Year: 1979 Publisher: London Longman

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Tendances nouvelles de l'enseignement de la physique
Author:
ISBN: 9232014106 9789232014108 Year: 1971 Publisher: Paris Unesco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Script : literatuur in Noord- en Zuid-Nederland
Authors: ---
ISBN: 9020826743 9789020826746 Year: 1987 Publisher: Den Bosch Malmberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Contemporary literary theory
Authors: ---
ISBN: 0333496582 9780333496589 Year: 1989 Publisher: London MacMillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le sfide di Babele : insegnare le lingue nelle società complesse
Author:
ISBN: 8860083575 9788860083579 Year: 2012 Publisher: Torino: Unione tipografico-editrice Torinese,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Grammatica opnieuw bekeken (over de rol en aanpak van grammatica in tweede- en vreemde-taalonderwij)
Authors: ---
ISBN: 9028066217 9789028066212 Year: 1995 Publisher: Amsterdam Meulenhoff Educatief

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De plaats van grammatica in het vreemde- en tweede-taalonderwijs staat volop ter discussie. Wanneer is het zinvol om aandacht aan grammatica te besteden en op welke manier kan dit het beste gebeuren? Grammatica opnieuw bekeken wil een bijdrage leveren tot de discussie over de rol van grammatica in het taalonderwijs. Het boek is vooral geschreven voor (aspirant)-docenten van moderne vreemde talen in het voortgezet, het hoger en het volwassenenonderwijs. Het boek bevat heel wat voorbeelden, oefenvormen en opdrachten. Sommige hebben tot doel de lezer te laten nadenken over de rol van grammatica, andere bevatten concrete suggesties voor oefenvormen die in de taallessen gebruikt kunnen worden.


Multi
Lola Lago, detective : vacaciones al sol
Authors: ---
ISBN: 9788484431282 8484431282 Year: 2019 Publisher: Barcelona: Difusión,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Systematische Grammatikvermittlung und Spracharbeit im Deutschunterricht für ausländische Jugendliche
Author:
ISBN: 3468494319 9783468494314 Year: 1988 Publisher: Berlin : Langenscheidt,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Konstruktivistische Fremdsprachendidaktik: lerner- und handlungsorientierter Fremdsprachenunterricht aus neuer Sicht
Author:
ISBN: 3823343793 9783823343790 Year: 1996 Publisher: Tübingen: Narr,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Some contemporary themes in literacy research
Authors: ---
ISBN: 3893254560 9783893254569 Year: 1996 Volume: 2 2 Publisher: Münster Waxmann

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 247 << page
of 25
>>
Sort by